ODCINEK SZYJNY KRĘGOSŁUPA

Odcinek szyjny kręgosłupa jest narażony na ciągłe przeciążenia. Jest to związane z tym, że jego głównymi zadaniami jest duża mobilność z dodatkowym obciążeniem jakim jest dla niego dźwiganie głowy. Dodatkowo mięśniowo połączony jest on z łopatkami oraz partiami kręgosłupa piersiowego. Dlatego też długotrwała praca zarówno fizyczna jak i siedząca wpływa na jego formę. Stąd też najczęściej w obrębie tego odcinka spotyka się przeciążenia o charakterze mięśniowym. W wyniku ciągłych powtarzalnych ruchów, przemęczenia a także stresu – mięśnie ulegają nadmiernemu napięciu, tworząc kompleksy sztywności które generują ból. Szyja jest także bardzo narażona na zmiany zwyrodnieniowe kręgów oraz dyskopatie. Odwodnienie dysków oraz zmniejszenie przestrzeni międzykręgowych daje uciski na korzenie nerwowe – które powodują bardzo dotkliwe objawy, takie jak ból, parestezje, osłabienie siły mięśniowej w obrębie kończyn górnych – jest to związane z unerwieniem danego mięśnia przez określony korzeń nerwowy. Ból może być zlokalizowany zarówno miejscowo jak i wypromieniowywać, co często daje mylne postrzeganie dolegliwości przypisywane jako ból barku, łopatki, kończyny górnej itd. Bardzo ważna jest wtedy prawidłowa diagnostyka w celu sklasyfikowania faktycznej przyczyny problemu, co przekłada się później na efektywny proces leczenia.

Klinika SOLAR oferuje bardzo bogatą bazę zabiegową dla osób zmagających się z problemami w obrębie odcinka szyjnego kręgosłupa. Posiadamy duże doświadczenie związane z leczeniem problemów bólowych – zarówno dyskogennych jak i tych ze stawów międzypoprzecznych kręgosłupa o charakterze kującym, ostrym czy przewlekłym. Specjalizujemy się w zmniejszaniu ograniczeń ruchomości po urazach. W dużym stopniu uwalniamy Pacjentów od typowo neurologicznych objawów. Wspomagamy się zarówno sprawdzonymi metodami manualnymi jak i najnowocześniejszym sprzętem do fizykoterapii, dzięki czemu uzyskujemy bardzo dobre efekty terapii nawet podczas tygodniowego pobytu. Serdecznie zapraszamy do skorzystania z naszej oferty.

W PAKIECIE:
7 noclegów w komfortowych pokojach
7 śniadań bufetowych w restauracji hotelowej
7 obiadokolacji
Codziennie od 10:00 do 21:00 bezpłatny wstęp na teren Parku Wodnego Solar
Terapia specjalistyczna

TERAPIA SPECJALISTYCZNA OBEJMUJE:
* Konsultacja lekarska
* Konsultacja fizjoterapeutyczna
Ustalenie przebiegu leczenia
3 terapie manualne /według zaleceń lekarza do 45 min./
21 zabiegów z zakresu fizykoterapii
kurację pitną w pijalni Uzdrowiskowej /wg zaleceń lekarza/
3 gimnastyki /wg zaleceń lekarza/
gimnastyka w basenie /wg zaleceń lekarza/
spacery Nordic Walking /wg zaleceń lekarza/

ZABIEGI FIZYKOTERAPEUTYCZNE  DOSTĘPNE W PAKIECIE:
 Bodyflow
Laseroterapia
Fala uderzeniowa
Scanlab 25 Bodywave
Deep Oscillation
Naświetlanie lampą  Q Light
Naświetlanie lampą Solux
Prądy diadynamiczne
Prądy interferencyjne
Prądy Tens
Prądy Kotza
Jonoforeza z zastosowaniem leków
Galwanizacja-ultradźwięki
Pole magnetyczne
Krioterapia
AQUAMED hydromasaż "na sucho"

* dodatkowe informacje dotyczące przebiegu choroby (np. wyniki badań RTG, rezonans magnetyczny, tomograf komputerowy) pomogą w doborze odpowiedniej terapii

Recepcja Hotelu
Rezerwacje tel. 18 262 08 10 tel. 600 404 100

Pakiety z zabiegami nie mogą rozpoczynać się w sobotę.

W terminie od 01.10. do 30.11. - obowiązuje 15% rabatu.