Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

MASAŻ TKANEK GŁĘBOKICH

02 czerwiec 2017

MASAŻ TKANEK GŁĘBOKICH
Masaż tkanek głębokich

Masaż tkanek głębokich inaczej masaż łącznotkankowy, jest to forma terapii tkanek miękkich, mająca na celu przywrócenie równowagi w głębszych warstwach tkanki łącznej(powięzi) i mięśniach poprzez likwidowanie napięć w układzie mięśniowo-powięziowym. Bezpośredni rodzaj pracy zwiększający gibkość i ruchomości tkanek miękkich. Jest to jedna z najpopularniejszych form masażu, która pozwala na skuteczne rozwiązywanie zaburzeń w obrębie układu ruchu.
Masaż tkanek głębokich ma służyć rozluźnieniu napięć mięśni i powięzi, zmniejszeniu bólu – zwłaszcza w okolicy kręgosłupa, zwiększeniu ruchomości i elastyczności tkanek, umożliwieniu przybrania właściwej postawy ciała przez pacjenta.
W masażu głębokim stosuje się ruchy wydłużające mające na celu rozciągnięcie skróconych mięśni. Wykonywane są także techniki masażu poprzecznego na brzuściach mięśnia mające na celu likwidację ewentualnych zrostów. Techniki wykonywania masażu są dobierane przez terapeutą w sposób indywidualnie dostosowany do schorzenia pacjenta w celu usunięcia napięci i dysfunkcji narządu ruch w sposób bezpieczny, łagodny i w miarę możliwości bezbolesny. Podczas masażu pacjent nie jest tylko biernym odbiorcą, ale aktywnie uczestniczy w zabiegu podczas wykonanie ściśle określonych ruchów mających na celu poprawę skuteczności dobranej przez terapeutę techniki. Mogą to być ruchy czynne wykonywane przez pacjenta bądź bierne wykonywane przez terapeutę.
Masaż tkanek głębokich – działanie:
-zwiększenie elastyczności tkanek,
– likwidacja mięśniowo-powięziowych punktów spustowych,
– regulacja napięcia mięśniowo-powięziowego,
– przywracanie prawidłowej postawy,
– wzrost ruchomości w stawach,
– poprawa ukrwienia tkanek.
WSKAZANIA:
zespoły bólowe,
ograniczenia ruchomości stawów,
stany pooperacyjne, blizny,
wady postawy,
przewlekłe zapalenia stawów, mięśni, ścięgien,
choroby reumatyczne i zwyrodnieniowe,
przeciążenia tkanek miękkich,
nerwobóle,
stres i zmęczenia.

PRZECIWWSKAZANIA:
ostre stany zapalne,
choroby zakaźne,
gorączka powyżej 38 st. C,
choroby nowotworowe,
nieuregulowana choroba nadciśnieniowa,
zapalenie żył głębokich, zakrzepica,
zapalenie węzłów chłonnych zaawansowana miażdżyca.
Pacjent nie musi się do zabiegu specjalnie przygotowywać – najlepiej, by na około 2 godziny przed zabiegiem nie spożywać ciężkich posiłków. Podczas masażu przebywa się w luźnym ubraniu, odsłaniając masowane części ciała. Masażysta w trakcie sesji nie korzysta ze środków poślizgowych, takich jak np. oliwki lub używa ich w ograniczonym stopniu, ponieważ utrudniają one dokładne dotarcie do tkanek.