RWA KULSZOWA DYSKOPATIA LUMBAGO

RWA KULSZOWA-DYSKOPATIA-LUMBAGO

Zarówno rwa kulszowa, dyskopatia jak i lumbago w ówczesnych czasach zasługują na miano chorób cywilizacyjnych. Początkowe, ostre dolegliwości bólowe które towarzyszą przepuklinom krążka międzykręgowego oraz ucisk na korzenie nerwowe sprawiają, że każdy ruch staje się dla nas wyzwaniem. Z czasem objawy minimalnie wyciszają się – jednak ból jest nadal bardzo wyraźny, towarzyszą mu osłabienie, czasami ubytki w odruchach mięśniowych, czy zaburzenia czucia w pewnych obszarach skóry, odczucia mrowienia, drętwienia itd. Problemy w określonych obszarach są charakterystyczne dla ucisku danego nerwu. Objawy można łagodzić natomiast nie zniwelujemy ich póki nie usuniemy przyczyny. Szeroko rozwinięta terapia manualna zajmuje się zarówno problemami dyskowymi, torebek stawowych w obrębie kręgosłupa, mięśni, powięzi oraz samych nerwów. Odpowiednia diagnostyka pozwala na pracę z pacjentem dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb, tak by w jak najkrótszym czasie jak najefektywniej wyeliminować objawy.

Kierujemy naszą ofertę do każdego, kto zmaga się z bólami kręgosłupa lędźwiowo-krzyżowego o charakterze jednostronnym czy opasującym, miejscowym czy z towarzyszącym promieniowaniem do kończyny dolnej, objawami zarówno neurologicznymi jak i mięśniowo-powięziowymi. Leczenie opiera się na kompleksowej fizjoterapii opartej o najnowocześniejszy sprzęt, badania na platformie stabilometrycznej oraz technikach manualnych dostosowanych do potrzeb pacjenta. Dzięki temu jesteśmy w stanie znacznie wpłynąć na zmniejszenie dolegliwości bólowych lub całkowicie je wyeliminować. Wskażemy jak ćwiczyć oraz zadbać o ergonomię pracy i wykonywanych czynności życia codziennego, tak by nie dopuścić do nawrotu schorzenia w przyszłości.

W PAKIECIE:
7 noclegów w komfortowych pokojach
7 śniadań bufetowych w restauracji hotelowej
7 obiadokolacji
Codziennie od 10:00 do 21:00 bezpłatny wstęp na teren Parku Wodnego Solar

TERAPIA LECZNICZA OBEJMUJE:
Konsultację lekarską
Konsultację fizjoterapeutyczną
Ustalenie przebiegu leczenia
3 terapie manualne /45 minut/
21 zabiegów z zakresu fizykoterapii
kurację pitną w pijalni Uzdrowiskowej / wg zaleceń lekarza/
Spacery Nordic Walking / wg zaleceń lekarza/
Ćwiczenia w basenie / wg zaleceń lekarza/

ZABIEGI FIZJOTERAPEUTYCZNE  DOSTĘPNE W PAKIECIE:
Bodyflow
Laseroterapia
Fala uderzeniowa
Scanlab 25 Bodywave
Deep Oscillation
Naświetlanie lampą  Q Light
Naświetlanie lampą Solux
Prądy diadynamiczne
Prądy interferencyjne
Prądy Tens
Prądy Kotza
Jonoforeza z zastosowaniem leków
Galwanizacja-ultradźwięki
Pole magnetyczne
Krioterapia
AQUAMED hydromasaż "na sucho"
* dodatkowe informacje dotyczące przebiegu choroby (np. wyniki badań RTG, rezonans magnetyczny,
tomograf komputerowy) pomogą w doborze odpowiedniej terapii

Recepcja Hotelu
Rezerwacje tel. 18 262 08 10 tel. 600 404 100

Pakiety z zabiegami nie mogą rozpoczynać się w sobotę.

W terminie od 01.10. do 30.11. - obowiązuje 15% rabatu.