KOLAGENY

Około 25-35% populacji na świecie wymaga leczenia zespołów bólowych narządu ruchu. W krajach rozwiniętych dotyczy to prawie 40-50% ludzi i jest związane z siedzącym trybem życia, dietą, brakiem ruchu. Ból jest głównym powodem dla którego pacjenci chętnie poddają się różnym rodzajom terapii- konwencjonalnych lub innych, byle złagodzić przykre objawy i doznania.

Leczenie zarówno sterydowymi jak i niesterydowymi lekami przeciwzapalnymi zapewnia pozytywne efekty w krótkim czasie ale może dawać niekorzystne objawy uboczne. Wielu pacjentów nie może używać niesterydowych środków przeciwzapalnych, lub mogą je stosować przez krótki czas. Ponadto, chociaż eliminacja bólu jest głównym celem, jego przyczyny w postępowaniu medycznym są często zaniedbywane.

PREPARATY COLLAGEN MEDICAL DEVICES W LECZENIU BÓLU

Preparaty te są stworzone w Centrum Badań Laboratoriów GUNA po intensywnych naukowych badaniach i stworzone zgodnie z najnowszymi odkryciami na polu neurologii i fizjologii. Collagen Medical Devices wyznaczają nowe granice w leczenia bólu stawów, zwyrodnień, bólu mięśniowo-powięziowego.

DLACZEGO WARTO UŻYWAĆ COLLAGEN MD DO LECZENIA BÓLU?

Preparaty te są zarejestrowane jako wyroby medyczne do wstrzyknięć domięśniowych, podskórnych lub śródskórnych. Były one przygotowane z myślą o mezoterapii i wstrzyknięciach domięśniowych. Specjalna formuła GUNA zapewnia:

• brak miejscowych i ogólnych reakcji alergicznych
  • brak objawów ubocznych wczesnych czy późnych
  • brak przeciwwskazań
  • brak interakcji z lekami
  • możliwość uzyskania synergicznego działania z innymi preparatami Collagen M